// ۱۴ دی ۰۲ ، ۱۴:۲۲

رفع مشکلات نرم افزاری آیفون با تیم رایانه کمک

رفع مشکلات نرم افزاری آیفون

کاربران گوشی‌های آیفون هم درست مثل کاربران گوشی‌های اندرویدی ممکن است در حین انجام کارهای مختلف مثل نصب اپلیکیشن جدید، آپدیت سیستم عامل، انتقال اطلاعات از گوشی قبلی به گوشی جدید و غیره با یک سری مشکلات نرم‌افزاری مواجه شوند که آنها را به دردسر بیندازد. به طور کلی بروز مشکل در گوشی می‌تواند عملکرد گوشی را با اختلال مواجه کند و این موضوع در نهایت نارضایتی کاربران را به دنبال خواهد داشت. اما خوشبختانه راه حل‌های مختلفی برای حل مشکلات نرم‌افزاری به وجود آمده در گوشی‌های آیفون وجود دارد و با به کار بردن این راه حل‌ها می‌توانید مشکلاتتان را برطرف نمایید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از مشکلات رایج نرم‌افزاری آیفون بپردازیم و روش رفع این مشکلات را نیز به شما آموزش دهیم. پس اگر شما هم جزو کاربران آیفون هستید پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

علاوه بر این مجموعه رایانه کمک هم به عنوان پشتیبان اپل می تواند به شما در حل مشکلات نرم افزاری به وجود آمده در گوشی های آیفون یاری رساند.

 

بررسی مشکلات نرم‌افزاری در گوشی‌های آیفون

با وجود اینکه گوشی‌های آیفون جزو پرقدرت‌ترین و بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار به شمار می‌روند، اما متاسفانه ممکن است گاهی در حین استفاده از این گوشی‌ها با مشکلات نرم‌افزاری مواجه شوید. برای رفع این مشکلات در اولین قدم می‌بایست دلیل به وجود آمدن مشکل را بررسی نموده و سپس راه حل مناسب برای رفع مشکل را  بیابید و اقدامات لازم برای رفع مشکل را انجام دهید. در ادامه به بررسی برخی از این مشکلات و روش رفع آنها خواهیم پرداخت:

 

مشکل نرم‌افزاری صفحه نمایش سفید در آیفون

دلایل مختلفی می‌تواند منجر به سفید شدن صفحه گوشی‌های آیفون شود که از آن جمله می‌توانیم به آپدیت ناقص سیستم عامل، جیلبریک و مشکلات سخت افزاری اشاره کنیم. برای اینکه بتوانید این مشکل را در گوشی‌های خود برطرف کنید بهتر است در اولین قدم گوشی خود را مجدداً راه‌اندازی نمایید و در صورت حل نشدن مشکل می‌بایست گوشی خود را ریست فکتوری کنید. اگر با انجام این کار هم مشکلتان حل نشد می‌بایست گوشی خود را در حالت DFU  بوت کنید.

نکته بسیار مهمی که در این میان وجود دارد این است که در صورت ریست فکتوری کردن یا بوت کردن گوشی در حالت DFU  کلیه داده‌ها و تنظیمات موجود در گوشی شما پاک خواهد شد. بنابراین بهتر است پیش از انجام این کارها یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم گوشی خود تهیه نمایید.

مشکل نرم‌افزاری از دست رفتن اطلاعات بعد از ارتقای سیستم عامل در آیفون

یکی دیگر از مشکلات نرم‌افزاری که کاربران گوشی‌های آیفون با آن مواجه می‌شوند این است که پس از آپدیت کردن سیستم عامل گوشی خود به ورژن جدید یا جیلبریک کردن گوشی، اطلاعات موجود در گوشی‌های آنها نظیر عکس‌ها، ویدیوها و پیام‌هایشان از روی گوشی پاک می‌شود. چنانچه شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید و تمایل به بازیابی اطلاعات و داده‌های مهم خود دارید، می‌توانید از نرم‌افزار Stellar Data Recovery برای بازیابی داده‌های خود استفاده کنید. با وجود اینکه امکان بازیابی این اطلاعات از آیکلود یا آیتونز وجود دارد، اما استفاده از این نرم‌افزار باعث می‌شود که شما تنها داده‌های مورد نیازتان را با استفاده از آن بازیابی نمایید. این در حالیست که اگر از طریق آیکلود یا آیتونز اقدام کنید کل اطلاعاتتان بازیابی می‌شود. (حتی داده‌هایی که به آنها نیازی ندارید)

برای دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص از نرم‌افزار Stellar Data Recovery برای بازیابی داده‌های گوشی آیفونتان میتوانید با کارشناسان رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید. علاوه براین چنانچه قصد انتقال مخاطبین از آیفون به جیمیل را داشتید، با کلیک بر روی همین لینک می توانید روش انجام این کار را بیاموزید.

 

مشکل نرم‌افزاری داغ شدن گوشی آیفون

متاسفانه بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون عنوان کرده‌اند که گوشی آنها پس از مدتی استفاده بسیار داغ می‌شود و پیغام‌هایی مانند iPhone needs to cool down before you can use it به آنها نمایش داده می‌شود. برای اینکه بتوانید این مشکل را برطرف کنید، گوشی خود را به یک محیط خنک که دور از نور خورشید است ببرید، قاب آن را در بیاورید و سپس اقدام به خاموش کردن گوشی خود نمایید. علاوه بر این استفاده از گزینه Reset All Settings  نیز می‌تواند منجر به رفع این مشکل در گوشی‌های آیفون شود. در برخی مواقع نیز مشاهده شده که به روز رسانی گوشی به نسخه جدید فلان ios هم می‌تواند این مشکل را برطرف نمایدو در مواقعی هم که حس می‌کنید باتری گوشی شما دچار مشکل شده بهتر است در اولین فرصت باتری گوشی خود را تعویض کنید تا مشکل داغ شدن در گوشی‌های در گوشی خود را برطرف نمایید.

 

مشکل نرم افزاری تخلیه سریع باتری آیفون

یکی از رایج‌ترین مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های آیفون که کاربران سراسر جهان با آن مواجه هستند، تخلیه سریع باتری این گوشی‌ها می‌باشد. این مشکل معمولاً پس از اینکه شما نسخه سیستم عامل گوشی خود را ارتقا می‌دهید به وجود می‌آیدو راهکارهای مختلفی برای رفع این مشکل به کار گرفته می‌شود که از آن جمله می‌توانیم به حذف نصب برنامه‌هایی که مصرف داده مصرف باتری بالایی دارند اشاره کنیم. از جمله این برنامه‌ها می‌توانیم به مواردی مثل یوتیوب و گوگل مپ اشاره نماییم. در صورتی که تمایل به استفاده از این برنامه‌ها داشتید می‌توانید از طریق مرورگر سافاری به آنها دسترسی پیدا کنید و به این ترتیب شارژ باتری گوشی خود را تا حد قابل توجهی ذخیره کنید.

راستی اگر میخواهید روش استفاده آفلاین از گوگل مپ در آیفون را یاد بگیرید، با کلیک بر روی همین لینک می توانید روش انجام این کار را بیاموزید.

 

جمع ‌بندی

در این مقاله برخی از مشکلات نرم‌افزاری رایجی که کاربران گوشی آیفون با آن مواجه می‌شوند را مطرح نمودیم و روش رفع این مشکلات را نیز به کاربران آموزش دادیم تا در صورت به وجود آمدن این مشکلات بتوانند هرچه سریع‌تر درصدد رفع مشکل به وجود آمده بر بیایند. خوشبختانه ترفندهایی که برای رفع مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های آیفون به کار گرفته می‌شود در اغلب مواقع بسیار راحت می‌باشد و خود شخص بدون نیاز به مراجعه به مراکز عرضه کننده خدمات موبایل می‌تواند این مشکلات را با خواندن مقالات آموزشی نظیر این مقاله شخصاً برطرف کند.

اگر سوالی درباره نحوه انجام هر یک از راه حل های بالا برای رفع مشکلات نرم افزاری آیفون داشتید، به راحتی می‌توانید با خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید و کارشناسان ما سوالات شما را در کمترین زمان پاسخ دهند و ابهامات شما را برطرف کنند.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.