// ۰۲ تیر ۰۱ ، ۰۰:۰۷

اداره پست منطقه 22

اداره پست منطقه 22 تهران با برخورداری از اطلاعات دقیق تماس با این دفتر پست و عرضه خدمات پستی در این منطقه، وظیفه جمع کردن سریع و ارسال انواع مرسوله ‌ها و کالاهای پستی شما را در منطقه 22 تهران و در جهت خدمت به پروژه‌ های مسکونی و تجاری این منطقه، از جمله پروژه نیکان بیسموت اطلس را بر عهده دارد.

اداره پست منطقه 22

اطالاعات کامل درباره اداره پست منطقه 22

اداره پست مذکور در این منطقه، بهترین و سریع ترین خدمات پستی را در زمان‌های اداری ارائه می ‌دهد و در جهت ارسال کالا های پستی در این منطقه، از جمله پروژه نیکان، بیسموت و اطلس در منطقه 22 به سرتاسرکشور ایران و همچنین خارج از کشور، خدمات پستی لازم را ارائه می‌ دهد.

اداره پست منطقه 22 در کوتاه ترین زمان، عمل نقل و انتقال کالا های پستی و مرسوله های شما را انجام خواهد داد. این دفتر خدمات پستی با تنوعی از خدمات در جهت انجام کارهای پستی شما، به شما مشاوره های لازم در این زمینه را نیز ارائه خواهند داد. همه کالا های پستی در بسته بندی های مناسب و استاندارد بر اساس اداره پست مرکزی دریافت شده و ارسال یا فرستاده می شوند.

خدمات ارائه شده توسط اداره پست منطقه 22

  • فعالیت های مربوط به پست پیشتاز، خدمات پست سفارشی و پست ویژه
  • تحویل کالاهای پستی از محل کار یا زندگی شما به وسیله پیک رایگان درکوتاه ترین زمان ممکن
  • فرستادن کارت پستال ها و نوشته های حاوی پیام تبریک شما از این منطقه به همه نقاط تهران، دیگر شهرها و استان های کشور
  • ارسال انواع کالاها پستی در شهر تهران
  • ارسال انواع مرسوله های پستی شما به دیگر نقاط کشور
  • ارسال انواع مرسولات پستی شما به خارج از کشور
  • انجام خدمات بسته بندی و لفاف بندی استاندارد با کارتن پستی
  • پخش و توزیع روزنامه، نشریات دوره ای و دیگر مرسوله های پستی

شرح خدمات ارزشمند اداره پست منطقه 22

این اداره پست با اقدامات پر سرعت و ارزان قیمت در منطقه 22 از جمله پروژه نیکان بیسموت اطلس، عملیات پستی مورد نظر شما را انجام می دهد.

بسیاری از کارفرمایان شرکت ها و مشترکان دائمی دفتر خدمات پستی منطقه 22 که به ارائه سرویس های ویژه یا خاص نیاز دارند و همچنین از مشترکین با مصرف بالا در زمینه فروشگاه های اینترنتی، آزمایشگاه ها، چاپخانه ها، آژانس های مسافرتی و دیگر مشاغلی که خواستار ارسال و تحویل ارزان، سریع و منظم بسته های پستی و مرسولات به مشتریان خود را دارند، با تنظیم کردن یک قرارداد رسمی با این دفتر پست می توانند از خدمات ویژه آنها بهره مند شوند.

دفتر خدمات پست این منطقه با تحویل گرفتن سریع مرسولات و جمع آوری بدون هزینه کالاهای پستی از محل زندگی یا محل کار شما سعی در کوتاه کردن زمان برای شما و آسان کردن جهت اخذ بسته های پستی شما را دارد. ثبت کردن سفارشات شما و تحویل آنها با هر اندازه و تعدادی در سریع ترین زمان ممکن درکنار جابجایی کالا، با کم ترین قیمت با توجه به وزن کالای شما انجام می گیرد.

شرح خدمات ارزشمند اداره پست منطقه 22

دفتر خدمات پست منطقه 22 بر اساس وظیفه تعریف شده اداره پست مرکزی، بسته بندی مقاوم کالاهای پستی شما را با دقت انجام می دهند. انجام این بسته بندی ها در این منطقه توسط نیروهای مجرب و با استفاده کاورکاغذی یا پلاستیکی، چسب لفاف و وکیوم های ضربه گیر، نایلن های حباب دار، مرسولات پستی شما را با جعبه های مقوایی رسمی اداره پست ارسال و به مقصد مورد نظر تحویل می دهند.

لازم به ذکر است که اداره پست منطقه 22 خدمات ارسال و بسته بندی انواع بسته های شکستنی، وسایل حساس و خاص و کالاهای مورد نظر شما را در اندازه و ابعاد مختلف انجام می دهند.

اقدامات پستی پرشتاب در منطقه 22 تهران

یکی از اقدامات و خدمات دفتر پست منطقه 22، جهت برطرف کردن دغدغه و نگرانی مشتریان خود در زمینه سرعت انتقال مرسولات با در نظر گرفتن هزینه های پایین، تحویل، بسته بندی، حمل و ارسال کالای شما با دقت فراوان است.

موارد گفته شده به حذف موارد واسطه ای و اتلاف وقت در انواع و اندازه های مختلف توسط این دفتر پست صورت خواهد گرفت. این دفتر پستی دارای قرار داد با شرکت بیمه بوده و شرایط بیمه کردن در خصوص کالاهای ارزشمند شما را به اختیار مشتری انجام خواهد داد. همچنین این دفتر پست از نیروهای متخصص و مجربی برخوردار بوده که باعث سرعت بخشیدن به فعالیت های پستی شما با دارا بودن امکانات پیشرفته و مدرن است.

شما با برقراری یک تماس تلفنی ساده با این دفتر خدمات پستی می توانید از خدمات ویژه ای چون دریافت کالای شما از طریق پیک رایگان با بسته بندی های محکم و دقیق، توزیع ایمن و بدون هیچ گونه آسیبی برخوردار شوید و این مرسولات را به استان تهران، سایر نقاط کشور و همچنین خارج از کشور بفرستید.

شما علاوه بر حضور یافتن در این دفتر برای تحویل کالاهای خود می توانید از خدمات تحویل کالا از درب منزل یا محل کار خود، این دفتر پستی برخوردار شوید.

اقدامات پستی پرشتاب در منطقه 22 تهران

سخن پایانی

پروژه های مسکونی و تجاری منطقه 22 از جمله پروژه نیکان، بیسموت و اطلس از مجتمع های تازه ساخت هستند که یکی از نیازهای ساکنین این منطقه ارائه خدمات پستی ویژه است و با توجه به اهمیت این موضوع، لازم به تاسیس و ایجاد اداره پست منطقه 22 برای انجام فعالیت ها و خدمات پستی شما به سراسر نقاط کشور و خارج کشور بوده است. ضمن اینکه این دفتر پستی، تمامی خدمات و وظایف تعریف و تعیین شده بر اساس دستورالعمل اداره پست مرکزی کشور را به خوبی انجام می دهد.

منبع:

https://iranhardwareihc.blog.ir/post/40/خرید-خانه-در-منطقه-22

 

 

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.