// ۱۱ تیر ۰۱ ، ۱۳:۱۵

قیمت فرش وینتیج 1200 شانه کاشان

فرش ماشینی وینتیج 1200 شانه جزو جدیدترین محصولات فرش کاشان است که حالتی کهنه و قدیمی دارد. فرش های وینتیج در طرح های کلاسیک و سنتی تولید می شوند، که این تنوع زیاد سبب جذابیت بیشتر آنها شده است. تولید فرش های وینتیج در تراکم مختلف انجام می شود، به همین دلیل برای اماکن مختلف، مانند پذیرایی، اتاق خواب و...، قابل استفاده هستند. وجود این محصولات دردکوراسیون های مختلف سبب، ایجاد دکوراسیون بسیار مدرن و جدید می گردد. فروش فرش 1200 شانه وینتیج در طرح های متنوع و با قیمت درب کارخانه در فروشگاه آنلاین فرش کاشان انجام می پذیرد.

 

فرش های کهنه نما و عقیقه

فرش وینتیج و کهنه نما

در صنعت فرش هرچقدر فرش پاخور زیادتری داشته یا قدمت آن بیشتر باشد، ارزش بالاتری خواهد داشت. حتی گاهی اوقات عتیقه به حساب می آید و هر ساله قیمت آن افزایش می یابد. در واقع فرش هایی دارای عمر بالای 70 سال عتیقه و فرش های بین ۴۰ تا ۷۰ سال را نیمه عتیقه گویند.

فرش های قدیم به علت استفاده از رنگدانه های طبیعی و پخته، درخشندگی خوبی دارند و به دلیل دستباف بودن، زیبایی منحصر به فردی را دارا می باشند. فرش های قدیمی به دلیل عقیه بودن، ارزش بالایی دارند و برای اینکه در طول زمان دچار آسیب نشوند، در موزه نگهداری می شوند.

بافت فرش های مرغوب قدیمی به صورت دستی بوده و دارای نقوش هنرمندانه است که با بهترین کیفیت بافته شده است. این نقوش می تواند بیانگر هویت مردم آن دوران و تاریخ آن نسل باشد.

 

فرش وینتیج چیست؟

فرش وینتیج با اصول و ماشین آلات مدرن و امروزی بافته شده اند، اما ویژگی های فرش های کهنه را نیز حفظ نموده اند. خصوصیاتی چون طرح های سنتی و قدیمی در این فرش ها دیده می شود. این فرش ها به صورت قدیمی طراحی و بافته می شوند. از نظر رنگ بندی نیز، فرش های وینتیج معمولا دارای رنگ های کهنه و ساده دار هستند تا شبیه فرش های کهنه و پاخورده باشند. مانند اینکه  سال ها قدمت دارند و حال و هوایی کهنه به خود گرفته است.

به علت گرانی فرش های عتیقه، علاقمندان اقدام به خرید فرش های وینتیج ماشینی می کنند. فرش های وینتیج در طرح و ابعاد مختلف تولید می شوند، اما از فرش های ماشینی دیگر قیمت گران تری دارند.

فرش های وینتیج دارای ویژگی های خاصی هستند، مانند ظاهرشان که به سبک قدیمی به نظر می آید و طرح و رنگ فرش دارد خطای دید می باشد. که حالت کهنگی در آن ایجاد می کند، به همین دلیل حالتی قدیمی و عتیقه دارد. انواع فرش وینتیج در طرح های کلاسیک و مدرن بافته و به بازار عرضه می شود. پس اگر از علاقمندان فرش های عتیقه و قدیمی هستید، باید به شما مژده دهیم که به دلیل تنوع این فرش ها، همه می توانند اقدام به خرید فرش های وینتیج نمایند.

 

کیفیت فرش ماشینی وینتیج 1200 شانه کاشان

فرش وینتیج 1200 شانه از جمله انواع جدید فرش های کاشان است که کیفیتی بسیار بالایی است و از نظر ظاهری در طرح و رنگ نیز تنوع بالایی دارد. در بافت این نوع فرش های کهنه نما در کارخانه فرش کاشان، از نخ های پلی استر، نخ آکریلیک (Acrylic) و نخ بی سی اف (BCF) استفاده می شود. که از این بین، نخ های آکریلیک هیت ست شده دارای بهترین کیفیت می باشند و در بافت این فرش ها در کارخانه فرش کاشان مورد کاربرد هستند.

فرش های آکریلیک دارای ویژگی هایی چون بدون پرزدهی و ضد حساسیت می باشند. مقاومت بالای الیاف آکریلیک باعث شده تا فرش در برابر ضربه و پاخوردگی بسیار محکم باشد. فرش های وینتیج آکریلیک بافت نرم و لطیفی دارند با دست به راحتی روی آن سر می خورد. همچنین استفاده از نخ اکرولیک در بافت فرش باعث می شود تا رنگ بندی فرش شادتر و زنده تر دیده شود.

انواع فرش کهنه نما 1200 شانه در بازار فرش موجود است که دارای شانه و تراکم بالایی می باشد. دوام و کیفیت بالا فرش وینتیج ارزان قیمت از مزایا خرید از فروشگاه فرش کوروش است که به همه دوستداران این مدل فرش پیشنهاد می کنیم.

فرش ماشینی وینتیج کاشان از نظر رنگ بندی نیز تنوع بالایی دارد، پس به راحتی می توانید رنگ مناسب با دکوراسیون خانه خود را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب رنگ فرش به سبک چیدمان منزل توجه داشته باشید. برای سبک مدرن، فرش هایی با رنگ خنثی، مثل دودی، طوسی و کرم گزینه مناسب تری هستند. و برای سبک های کلاسیک می توانید به سراغ فرش هایی با رنگ زمینه تیره بروید. پیشنهاد می کنیم با خرید فرش وینتیج 1200 شانه جلوه زیبایی به دکوراسیون خانه خود دهید.

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه وینتیج کاشان

 

فرش 1200 شانه طرح وینتیج

از عوامل مهم و موثر در قیمت فرش 1200 شانه وینتیج کاشان می توان به شانه و تراکم، نخ و الیاف مورد استفاده در بافت فرش، ارتفاع خاب نخ، ابعاد، طرح و رنگ و… را اشاره کرد. همانطور که می دانید، نخ جزو ارکان اصلی یک فرش می باشد. هرچقدر کیفیت نخ مورد استفاده در بافت یک فرش بالاتر باشد، جنس فرش نیز بهتر خواهد بود و از ماندگاری و دوام بیشتری برخوردار می شود.

فرش ماشینی وینتیج یا کهنه نما در انواع ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه تولید می شود. تراکم اصلی فرش ۷۰۰ شانه، ۲۵۵۰  و فرش ۱۰۰۰ شانه دارای تراکم ۳۰۰۰ و فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ بافته می شوند. البته تراکم های دیگری نیز وجود دارد که با اعمال تغییرات در دستگاه های بافت، قابل تولید هستند. اما جزو تراکم های اصلی دستگاه بافت به حساب نمی آیند

فرش های وینتیج از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع هستند و دست خریدار برای انتخاب فرش مورد نظرش بسیار باز می باشد. از نظر ابعاد و شکل نیز این فرش ها به صورت گرد، بیضی، مربع و مستطیلی نیز تولید می شوند.

 

خرید فرش ماشینی وینتیج ارزان

 فرش کاشان وینتیج ارزان

اگر قصد خرید فرش وینتیج برای منزل خود را دارید و سبک خانه شما مدرن است و رفت و آمد کمی دارید، فرش وینتیج 1200 شانه گزینه خوبی است. این فرش ظرافت زیادی دارد و دستباف گونه می باشد، بنابراین انتخاب خوبی برای خانه های لوکس و مدرن خواهد بود.

فرش مدرن وینتیج با ظاهر خاص خود جزو پرفروش ترین انواع فرش ماشینی جدید است. ظاهر متفاوت و تنوع بالای این فرش، سبب شده تا در بین خانواده های ایرانی بسیار محبوب باشد. فروشگاه فرش کوروش یکی از بهترین مجموعه های عرضه فرش های ماشینی باکیفیت و ارزان قیمت است. دلیل قیمت ارزان محصولات این تولیدی، عرضه مستقیم فرش از کارخانه است. برای بررسی و انتخاب فرش وینتیج مورد دلخواه خود می توانید به وبسایت www.bfarsh.com مراجعه نمایید. بعد از مشاهده تمام محصولات، فرش مورد دلخواه خود را به به صورت آنلاین خریداری کنید.

کلام آخر

در کارخانه فرش کوروش کاشان ، خریدی متفاوت و ارزان را تجربه کنید. شما می توانید فرش های وینتیج را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید و مستقیما درب منزل تحویل بگیرید. حذف واسطه ها و دلالن، هزینه های اضافی مانند کرایه نمایشگاه، حمل و نقل، جابجایی و… سبب شده تا قیمت فرش ارزان تر از بازار فرش محاسبه و به خریدار عرضه شود. با این کار شما به آسانی، فرش مورد نیاز خود را به قیمت واقعی آن از کارخانه فرش خریداری می نمایید. با خرید اینترنتی فرش از نمایشگاه فرش کوروش کاشان، در هر بازه زمانی و از هر شهری از ایران می توانید اقدام به خرید فرش مورد علاقه خود نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در مورد فرش وینتیج می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا انتخابی شایسته داشته باشید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.