// ۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۱۴

معرفی بهترین سایت های عروسی

سایت های زیادی هستند که در زمینه ی عروسی فعالیت می کنند و اگر یک سرچ ساده با موضوع ازدواج انجام دهید به لیست بلندی از سایت ها در زمینه عروسی و خدمات عروسی خواهید رسید اما در این پست ما به معرفی بهترین سایت های ایرانی و خارجی در زمینه ازدواج می پردازیم.

 

سایت های خارجی

سایت Zola

وب سایت هایی برنامه ریزی و آموزش های عروسی رایگان زولا تقریباً هر مطلب و نکته ای که یک عروس و داماد نیاز دارند را در اختیار آنها قرار می دهد از جمله انواع ایده ها ها برای برگزاری مراسم و برنامه ریزی مراسم ازدواج که این وبسایت را در صدر فهرست ما قرار میدهد.

 

سایت Brides.com

آموزش هایی که در این سایت پیدا می کنید بسیار کامل و نکته ای هستند و مطالب وسیعی را پوشش میدهند. از ویژگی های این سایت طراحی مینیمال و جالب آن و استفاده از تصاویر با کیفیت خیلی بالا است که آن را از رقیبان خود متمایز می کند.

 

سایت های ایرانی

 

سایت شادیما – shadima

این سایت که اخیرا کارش رو شروع کرده بهترین آموزش هایی که در زمینه ازدواج لازم دارید رو قرار میدهد و مطالبی که در سایت قرار میدهند واقعا جالب هستند و موضوع را بطور کامل پوشش میدهند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.