// ۱۵ آبان ۹۸ ، ۲۳:۴۲

به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : آزاده صمدی بازیگر توانمند و با استعداد کشورمان در۱۷ دی سال ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. همسر سابق او هومن سیدی بازیگر،فیلم نامه نویس و کارگردان ایرانی است. این دو هنرمند درکلاس های بازیگری موسسه کارنامه با یکدیگر هم دوره بودند و همین موضوع باعث آشنایی این دو با یکدیگر شد.

طلاق آزاده صمدی

آن ها مدتی پس از آشنایی تصمیم گرفتند با یکدیگر ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند اما متاسفانه این ازدواج به طول نینجامید و این دو هنرمند پس از مدتی از یکدیگر جدا شند.

این هنرمند در دوران دانشگاه رشته تئاتر را برای تحصیل انتخاب کرد و پس از گذراندن و به اتمام رساندن تحصیلش موفق به کسب مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه سوره و فارغ التحصیلی شد.

بیوگرافی و عکس های آزاده صمدی + طلاق

از همان کودکی رویای بازیگری در سر داشت و احساس می کرد می تواند به جای تمامی انسان های روی زمین ایفای نقش کرده و به جای آن ها زندگی کند. این رویا رفته رفته بزرگ تر شده و رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت.  برای دست یافتن به آرزویش در موسسه کارنامه زیر نظر استاد پرویز پرستویی ثبت نام کرد و دوره های بازیگری را در آن جا گذراند و توانست پس از مدتی مدرک خود را از آنجا اخذ کند.

بیوگرافی بازیگری آزاده صمدی

همچنینین بخوانید:

بیوگرافی فیلم بردار سینما وحید ابراهیمی

پس از کسب مهارت و اطلاعات در این زمینه اکنون زمان آن رسیده بود که از دانش خود استفاده کرده و آن را به مرحله عمل برساند. بنابراین به عضویت گروه های مختف تئاتر درآمده و به ایفای نقش پرداخت.کسب تجربیات بیشتر در این زمینه و مهارت افزایی باعث شد که بشتر از قبل درخشیده و مورد توجه دیگران قرار بگیرد.

بیوگرافی و عکس های آزاده صمدی + طلاق

در سال۱۳۸۶ با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به کارگردانی همایون اسعدیان موفق شد فعالیت خود را به صورت حرفه ای در این عرصه آغاز کرده و قدم به دنیای تلویزیون بگذرد. از دیگر نقش آفرینی های این بازیگر در تلویزیون میتوان به مجموعه های نظیر: گاوصندوق به کارگردانی مازیار میری(۱۳۸۸)،سی امین روز به کارگردانی جواد افشار(۱۳۹۰)،انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی(۱۳۹۳)،دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم(۱۳۹۵-۱۳۹۷) عالیجناب به کارگرانی سام قریبیان(نمایش خانگی-۱۳۹۶)، نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی(۱۳۹۷)،

۳۵متری سطح آب به کارگردانی هومن سیدی(فیلم کوتاه)، هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علی محمدی(فیلم کوتاه) و بسیاری آثار دیگر در این زمینه اشاره کرد.

فیلم های سینمایی آزاده صمدی

 او پس از ایفای نقش در تئاتر انگیزه لازم را برای حضور در سینما بدست آورده و بدین ترتیب با ایفای نقش های مختلف در این زمینه به صورت حرفه ای وارد عرصه سینما شد. از آثار سینمایی این بازیگر می توان به ایفای نقش در فیلم هایی نظیر: آفریقا به کارگردانی همسر اولش هومن سیدی (۱۳۸۹)، سیزده به کارگردانی هومن سیدی(۱۳۹۱)، طبقه حساث به کارگردانی کمال تبریزی(۱۳۹۲)،  ۵۰ کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی(۱۳۹۴)،  خوب، بد، جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی (۱۳۹۴)، مارموز به کارگردانی کمال تبریزی(۱۳۹۶) و بسیاری آثار سینمایی دیگر اشاره کرد.

بیوگرافی و عکس های آزاده صمدی + طلاق

علاقه و توجه این بازیگر نسبت به تئاتر از کارنامه درخشان و ایفای نقش هایی که در این عرصه دارد کاملا واضح و مشخص است. هنرنمایی در آثاری چون: بی شیر و شکر به کارگردانی حمید امجد، مشروطه بانو به کارگردانی حسین کیانی،ملودی شهر بارانی به کارگردانی هادی مرزبان، نمایش رؤیای یک شب نیمه تابستان به کارگردانی مصطفی کوشکی،آیس لند به کارگردانی آیدا کیخایی، امه‌های عاشقانه از خاورمیانه به کارگردانی کیومرث مرادی، بالاخره این زندگی مال کیه؟  به کارگردانی اشکان خیل نژاد و بسیاری نشان از توانایی و استعداد این بازیگر در این عرصه و کارنامه پر بار دارد.

جایزه آزاده صمدی

این بازیگر موفق شد با ایفای نقشی متفاوت و ماندگار در فیلم سینمایی آفریقا به کارگردانی هومن سیدی (همسر سابق) دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از ۲۹ امین دوره جشنواره فیلم فجر را در سال ۱۳۸۹ کسب کند.این هنرمند علاوه بر توجه به بازیگری و ایفای نقش در تئاتر،سینما و تلویزیون به موسیقی و نقاشی نیز علاقه مند بوده و برای کسب آرامش در زندگی از آن ها بهره می گیرد.

لطفا نظر خودتون رو راجب این مطلب با ما در میان بگذارید

منبع : نیمروز

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.